środa, 4 stycznia 2012

Hot chocolate/cherry pudding





Nie wiem czy to przez deszczową pogodę, czy może brak słońca, ale przyszła mi ostatnio ochota na gorącą czekoladę z wiśniówką. Przypomniałam sobie, że w Boogie Woogie na rogu Św.Tomasza i Szpitalnej można zamówić takie cudo. Podobną piłam jeszcze w Camera Cafe na Wiślnej. Przyszedł czas, żeby wyprobować szybki przepis. Potrzebne będą:

tabliczka deserowej lub gorzkiej czekolady
1/2 l mleka (na 4 porcje)
2 łyżki cukru
200 ml wiśniówki
200 ml kremówki
ew. wisienka koktajlowa do dekoracji

Czekoladę połamać na kawałki, wrzucić do podgrzanego mleka. Dodać cukier, mieszać do całkowitego rozpuszczenia i wrzenia. Czekoladę przelać do 4 szklanek. Dodać 50 ml wiśniówki i zamieszać. Udekorować kremówką wcześniej ubitą na sztywno, posypać wiórkami czekoladowymi i dodać wisienkę.

Kto ma więcej czasu może sprobować Hot chocolate and cherry pudding. Brzmi, wygląda i smakuje bosko! A może ktoś już się wybrał do Karmello, czekoladowej krainy przy placu Wszystkich Świętych? Ja chciałam iść w Święta, ale akurat było zamknięte.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz